Varsinaista hiljaiseloa on ollut nukkekotirintamalla. Tällä hetkellä olen sairaslomalla jännituppitulehduksen takia. Käsi alkaa jo olemaan ok, mutta mitään kovin ihmeellistä sillä ei vielä tehdä. Esim. kiertoliikkeet eivät tunnu hyvältä, eikä puristusvoimakaan ole entisellään. Viikko tätä on nyt podettu kotona ja torstaina olisikin tarkoitus mennä töihin. 

Ensi viikonloppuna meinasin ottaa maalaamani nukkekodin ulkoseinät ja astiakaapin mukaan kotiin, joten niistä saa ehkä jo kuviakin tänne. Laudoitukseen olen keksinyt ratkaisun, kun surffailin netissä. Nyt ongelmana onkin mistä löytäisin noin puolitoista milliä paksua pahvia 50cm pitkänä palana... Täytyy pitää silmät auki. 

Marja toi minulle Minimaailmasta pieniä juttuja siellä käydessään. Sain metalliset hyllynkannattimet, purjelaivan, kuparisia keittiövälineitä ja lihamyllyn.  Itse kävin viime viikolla WoodParkissa, josta ostin paketin, jossa oli hammastahna, -harja ja -muki, sekä parranajovälineet. Koska minulla on nyt kahdet hampaiden pesuvälineetkin niin täytyy hankkia kauppiaalle rouva (jonka jo EuroMinis-kuvastosta olen valinnut). : ) Tällaista tänne... Toivottavasti saan käden pian kuntoon, että pääsen jatkamaan nukkekotihommia!